Pitali ste nas...

Zašto da se dvoumiš kad možeš da prelistaš? Pronađi odgovore na najčešće postavljana pitanja na jednom mestu.

Postoji li minimalna vrednost porudžbine za besplatnu dostavu?

Ne, cena isporuke ne zavisi od vrednosti porudžbine – dostava je besplatna šta god da poručiš sa našeg sajta.

Gde mogu preuzeti svoju onlajn porudžbinu?

Ti biraš da li želiš da tvoj paket bude isporučen na željenoj adresi ili da ga preuzmeš u najbližem A1 shop-u, na nekoj od 56 lokacija širom zemlje.

Koji je rok isporuke?

Porudžbine stižu u roku od 3 radna dana, za isporuke na teritoriji Srbije.

Koje je vreme garancije za Fonly mobilne telefone?

Svi Fonly uređaji dolaze sa 24-mesečnom garancijom, koja pokriva sve kvarove koje nije direktno izazvao korisnik.

Da li mogu dobiti zamenski uređaj u slučaju kvara?

Da. U slučaju kvara, ostavi svoj telefon u bilo kom A1 centru i dobićeš zamenski uređaj koji možeš da koristiš dok naše kolege ne završe servis. Ako ti ne treba zamenski uređaj, svoj telefon možeš da odneseš u bilo koji drugi ovlašćeni servis.

Da li moram da platim servis uređaja?

Ukoliko je uređaj u roku garancije (saobraznosti) i pokriven istom, popravka je potpuno besplatna. U suprotnom, cenu popravke snosi kupac.

Šta obuhvata Fonly podrška nakon kupovine?

Mi brinemo o tebi i nakon kupovine. Uvek možeš da pozoveš naše agente u call centru na 06012355

Ako ti je lakše, možeš da nam se javiš i:

– Putem e-maila podrska@fonly.rs

– Na zvaničnim Fonly nalozima na društvenim mrežama

Kuckamo se, čujemo se, vidimo se!

Da li mogu da vratim uređaj ako promenim mišljenje? Koja je politika povraćaja novca?

Da! Ukoliko se predomisliš, Fonly ti omogućava da vratiš svoj uređaj i dobiješ svoj novac nazad u roku od 14 dana od kupovine.