Da, ukoliko si korisnik debitnih i kreditnih Banca Intesa platnih kartica: Mastercard, Visa, American Express, Dina i ukoliko ti je ova opcija omogućena od strane banke. Ako ne znaš koje opcije ima tvoja kartica, najbolje je da proveriš u svojoj banci.
Pronađi odgovore na najčešće postavljana pitanja
Da li postoji mogućnost plaćanja na rate?
Na koliko rata mogu da podelim plaćanje?
Plaćanje možeš da podeliš i na do 12 rata za kupovine iznad 5.000 RSD. Plaćanje na rate je moguće bilo da želiš isporuku na A1 prodajno mesto ili na svoju kućnu adresu.
Da li je plaćanje na rate moguće za pravna lica?
Opcija plaćanja na rate nije dostupna ukoliko kupuješ kao pravno lice na Fonly sajtu.
Kako mogu da platim na Fonly.rs kao fizičko lice?
Plaćanje za fizička lica je moguće:
Platnom karticom u celosti na Fonly sajtu,
Platnom karticom na Fonly sajtu za iznose veće od 5.000 rsd i na do 12 rata karticama Banca Intesa
Platnom karticom ili kešom kod kurira
Da li mogu da platim gotovinom ili karticom na A1 prodajnom mestu?
Plaćanje nije dostupno na A1 prodajnim mestima. Ukoliko želiš isporuku na A1 prodajno mesto, neophodno je da platiš platnom karticom direktno na sajtu.
Postoji li minimalna vrednost porudžbine za besplatnu dostavu?
Dostava je besplatna šta god da poručiš sa našeg sajta. Cena isporuke ne zavisi od iznosa porudžbine.
Gde mogu preuzeti svoju onlajn porudžbinu?
Ti biraš željenu adresu isporuke ili preuzimaš paket na najbližem A1 prodajnom mestu, na nekoj od 56 lokacija širom zemlje.
Koji je rok isporuke?
Porudžbine stižu u roku od 3 radna dana.
Da li mogu da kupim uređaj kao pravno lice/preko firme?
Da, potrebno je da odabereš opciju poručivanja za pravna lica. Ovo je veoma važno, nemoj da zaboraviš! 🙂
Kako mogu da platim na Fonly.rs kao pravno lice/preko firme?
Plaćanje za pravna lica je moguće:
Karticom na Fonly sajtu – fiskalni račun sa PIB-om dobijaš zajedno sa uređajem.
Uplatom na račun – nakon kreirane porudžbine, instrukcije za plaćanje dobijaš u roku od 3 radna dana zajedno sa predračunom.
Koji je proces kupovine za pravna lica?
Odaberi uređaj koji želiš da kupiš i dodaj ga u korpu. Klikni na „Nastavi ka plaćanju“
Izaberi način isporuke: „Dostava na adresu“ ili „A1 Poslovnica“. Ako izabereš dostavu na adresu opcije za plaćanje su: „Uplata na račun“ i „Platna kartica“, a ukoliko izabereš A1 prodajno mesto, možeš da platiš samo platnom karticom.
Izaberi opciju poručivanja: „Pravno lice“
Popuni podatke o firmi. Sva polja su obavezna.
Klikom na „Naruči„, tvoja porudžbina je kreirana.
Nakon kreirane porudžbine, dobićeš mejl potvrde, na ostavljenu mejl adresu.
U roku od 3 radna dana na mejl ćeš dobiti predračun sa intrukcijama za plaćanje.
Nakon evidentirane uplate, pošiljku šaljemo na navedenu adresu.
Koje je vreme garancije za Fonly uređaje?
Svi Fonly uređaji dolaze sa 24-mesečnom garancijom, koja pokriva sve kvarove koje nije direktno izazvao korisnik.
Da li mogu dobiti zamenski uređaj u slučaju kvara?
Da. U slučaju kvara, ostavi svoj telefon na bilo kom A1 prodajnom mestu i dobićeš zamenski uređaj koji možeš da koristiš dok se ne završi servis 🙂
Ako ti ne treba zamenski uređaj, svoj telefon možeš da odneseš u bilo koji drugi ovlašćeni servis.
Da li moram da platim servis uređaja?
Popravka je potpuno besplatna kada je uređaj u garantnom roku i kada oštećenje nije izazvao kupac.
Kako mogu da dobijem Fonly podršku?
Mi brinemo o tebi i nakon kupovine. Možeš da nam se javiš:
na broj telefona 06012355 od 10 do 18 časova
putem e-maila podrska@fonly.rs
na zvaničnim Fonly društvenim mrežama
Kuckamo se, čujemo se!
Da li mogu da vratim uređaj ako promenim mišljenje?
Da! Ukoliko se predomisliš, Fonly ti omogućava da vratiš svoj uređaj u roku od 14 dana od kupovine.
Detalje možeš pronaći u uslovima korišćenja.
Koja je politika za povrat sredstava?
U slučaju vraćanja uređaja dobićeš i povrat novca. Rokovi povrata zavise od banke preko koje je izvršeno plaćanje.
Više informacija o povraćaju novca, pogledaj u uslovima korišćenja.
Da li vršite isporuke u inostranstvo?
Isporuka je moguća samo na teritoriji Srbije.